May 9, 2011

Get Excited!!!

Aw man is it easy to be a lazy bum while at home or what?!

And I am loving every second of it :)

I hope everyone had a great weekend and a wonderful Mother's Day. I know there are a lot of deserving moms out there, so I hope you were pampered right yesterday!

On Friday, I mentioned that I had a fun giveaway coming up. Weren't you so intrigued?? lol.

I figured that the Easter candy hangover had finally passed, so it is time to reveal my 2011 giveaway extravaganza!!! Ok, maybe it isn't that fancy, but hey, who doesn't like winning stuff??

Shhhh, don't tell customs, but I snuck back some extra special items from Germany. No, not the goatie, although I was tempted. Very tempted.

You remember Things You Never Knew Were German, right?!

Well I mentioned how Haribo and Trolli candies were made in Germany. So of course I had to bring a bunch back to share with one lucky reader.

German Goodie Giveaway Grand Prize includes: 

Hey, if they look smooshed, they are. You try being in a suitcase on an airplane for 10 hours!

Haribo Starmix Mini Packs
Haribo Happy Cherries
Haribo Gummy Bears
Haribo Color-rado
Trolli Sour Gummy Worms
Ritter Sport Mini Pack (yummy German chocolate)
Hackle Butt Kissing Fresh Pack

Couldn't fool you, could I?! Saw that extra something in there, well how could you forget these babies???

Yep, brought back a few of those packs as well. Isn't this giveaway just awesome!?? Ha.

And actually, I found 3 packs at the store. So that means there will be 2 Runner-Up Prize Packages.

Those include:


Hakle Butt-Kissing Fresh Pack
Handful of Haribo Gummy Bear Mini Packs

There is no catch to the giveaway, nothing to 'like' or join. It is my way to say thank you for all the support and loving comments I have received over the last few months. I wish I could send something to every single one of my readers! But that might break the bank a bit.

Just sign into the linky list below, which I thought was the easiest way to keep track of you. Include your URL if you have one, and if not, it isn't required.

And tell your friends! Or don't. That way you'll have a better chance of winning :)

Again, this is just a tiny show of my gratitude to the great readers and supporters of TexaGermaNadian. You guys rock!

Have a great Monday, and don't forget to enter!!! Entries are open until midnight Sunday, May 15th. And the winners will be drawn at random. Good luck!


Blog Widget by LinkWithin

36 comments:

  1. That's a great giveaway--I'd love to be considered to receive a "taste" of Germany!

    Enjoy Texas,
    Debi

    ReplyDelete
  2. Woooo!! You brought back the wipes! I'm tweeting about this :)

    ReplyDelete
  3. I like that you're back home but..miss getting up when I do and not finding your posts like when you were in Germany, lol.

    Get to bed early and wake up around 3, like me..:)) Nah, I'm really...j/k!

    This is such a fun giveaway and so sweet of you to do this for us, your loving and loyal followers; did I mention..devoted?....

    Have a lovely day!

    Patty

    ReplyDelete
  4. I KNEW the butt wipes would be there....so exciting!

    ReplyDelete
  5. I love German candy :) Also I watched my first hockey game on TV last night (gasp I know) and thought of you! It was the Red Wings-Sharks game and I found it all very exciting! Definitely will be watching more hockey from now on :)

    ReplyDelete
  6. I need butt kissing wipes... because no one believes me when I tell them. HAHA!

    ReplyDelete
  7. tee hee, but kiss wipes. Makes me giggle every time. But I LOVE Haribo!

    I also gave you an award:
    http://nushkoboaiukli-chokvshweki.blogspot.com/2011/05/meet-me-monday-award.html

    ReplyDelete
  8. Now that would be a treat :) I love that you're including the wipes :))

    ReplyDelete
  9. Have I told you that I love your blog name??? And I think this is my lucky day, because the day I visit your site, you're having a giveaway. Teehe!

    Hope you've been well and those German goodies just looks SO good!!!

    ReplyDelete
  10. @A Tale - well thanks! I though everyone might enjoy a chance :) Thanks!
    @TriGirl - haha, I knew those would be popular, haha. Well thanks for spreading the word!
    @Slidecutter - haha, I so miss that too!!! I loved being ahead of the game :) Maybe I just need to set my posts to come out around 3am. Then that might work. Well you are welcome. And don't try to butter me up! ;) Love it!
    @An Irish - haha, those babies are going to be the prize possession!
    @KT - Yeah!! I am glad you liked it. It can be confusing at first, I know that. But at least it was an exciting game. Now if you ever get a chance to go to a live on, you'd be in for a treat!
    @Christine - aren't those the best?! I think they are called something else here, but I always bring them back for a friend. Best fresh from the motherland :)
    @Heather - I knew you did! ha. Too funny.
    @Mallori - just always good candy, right!? An Award?!?! I can't wait to check it out Mal!
    @April - well thanks ma'am :)
    @Sabrina - haha, I think people would be mad if I didn't include them!
    @StarletStarlet - Well thank you. Perfect timing! Thanks lady, I really appreciate that :)

    ReplyDelete
  11. You are so generous, but then again maybe those snarky cavities are enough is enough! Well we all know your mom had a fabulous Mother's Day!! Happy Monday to you guys, how you're able to part with the winegums is beyond!?

    ReplyDelete
  12. I'm just in it for the wipes. *lol* Not that I wouldn't want candy, but thoes wipes slay me. I don't get out much. I'm not sure if that shows.
    What a sweet thing you are doing.

    ReplyDelete
  13. Okay, the wipes are so funny! My husband and I jokingly invented the Hiney Hanky a few years ago. Same premise I guess.
    So glad to have you back in the good ol' US of A. Welcome home!!

    ReplyDelete
  14. Welcome back to the USA! Had to enter the giveaway. Nom nom nom nom :)

    ReplyDelete
  15. You are SUCH A MONKEY!!! Hahahahaha I love that you included the bum wipes. I brought a bag of the Mini's home too! My brother brought them in for his class along with Euro coins for show and tell. Did you buy them at Netto???

    ReplyDelete
  16. Yes! The butt wipes! This is one of the best days of my life :D

    ReplyDelete
  17. This might be the greatest giveaway I've seen yet. I can just see the impending sugar high... then low... then high again... if I win haha. I get teased for loving gummies, but they are so good!

    ReplyDelete
  18. Dude, I AM excited! What a great giveaway :) Thanks so much for hosting it!!!

    ReplyDelete
  19. Awqesome giveaway.Following you from the Monday bloghop, you can check out my site

    at http://shandassweepsandfreebies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. @Andrea - well thank you. I am blushing now, lol
    @Morgan - haha, well I do what I can. She did! We have been lucky to be back for all three years in time for mothers day :) Hope you had a great monday too! And don't think for a second I didn't eat 8 bags before I decided to give away stuff, lol
    @Bernie - haha, maybe I will make those the top prize!! Well thanks, it really is the least I can do for readers like you :)
    @No7 - Maybe that is his butt on the package/!?! Come on, don't lie, haha. Too funny. Thanks!
    @Lindsey - thanks! And for someone who spells their name 'right', I am glad you did, haha.
    @KY - But I love being a monkey! haha, of course I had to include those. People would riot if I didn't. We should do a joint one when we get back to Germany!!! Idea! And heck no, Netto is below me, haha. Kaufland was my stomping ground!
    @Jan - well thanks! You can steal if you want to :)
    @Dwija - Well, my only goal is to bring happiness to the world. Glad I did just that! haha
    @Meri - awww, thanks! I sooooo wish I had enough for everyone! So good. And those people who tease, NEVER share, lol
    @Katie - awesome! Glad you are. Of course! Like I said, the least I can do :)
    @Pegasus - well thanks! And glad you stopped by and let me know where you came from. That is always nice :)

    ReplyDelete
  21. Hey, fantastic! I could make all my OZ friends as jealous as hell ... if only we could figure out WTF everything is!!

    Have a great day!!

    ReplyDelete
  22. Wow those are some sweet german treats! I'm jealous!

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. thanks so much for visiting my blog / leaving a comment from FTLOB. sweet of you! of course - now i'm entering your giveaway too! i LOVE haribo gummies!!!

    ReplyDelete
  25. Awesome giveaway. Those gummies are staring at me and me back at them.haha yum!

    ReplyDelete
  26. You're back!!! We should get together in Texas before I head off to London!

    ReplyDelete
  27. Good Morning you little Texas sleepyhead!

    There's an award for you on my blog today! Just wanted to thank you for your help with my blog design even though stupid, idiot, dumbass Blogger still keeps fighting me at every turn. At some point, it will be done, I hope.

    Have a lovely Tuesday!
    Patty

    ReplyDelete
  28. how sweet of you! Being 100% German (born in the US, ans were both my parents) I defiantly appreciate this!

    ReplyDelete
  29. OMG. The sole reason I'm entering this giveaway is for the butt wipes. It doesn't hurt that I also enjoy Haribo!! GREAT GIVEAWAY!

    ReplyDelete
  30. This is a great giveaway! I once had a bag of haribo gummy bears given to me... they SO good!!

    ReplyDelete
  31. @Red - haha, well ya'll will at least have a fun time guessing!
    @Copyboy - you know it :) Hey, if you enter and win, maybe people can be jealous of you!
    @Colin - I am warning you, those gummy worms are DANGEROUS. Whole bags have been known to spontaneously disappear!
    @Barb - You welcome :) Haha, awesome! Glad you are!
    @Jacqui - well thanks! They are quite enticing!
    @TexPat - now that would be fun!! When are you headed back??
    @Slidecutter - good morning to you too Patty! Eeee, an award?! Can't wait to see it. Thanks lady :) Hope you are having a good Tuesday too :)
    @Whity - awesome! You might enjoy it that much more too, lol
    @Meg - haha, I knew it! Thanks!
    @Carissa - aren't they?! And addicting!

    ReplyDelete
  32. I'll be here until June 9th, but life is crazy in June in general with the moving etc., sooo, pretty much anytime during the week in May is good :)

    ReplyDelete

Whoomp, there it is!